17 October 2010

pengalaman dan kenangan yang indah dan amat indah..(T_T)


alhamdulillah..

pengalaman dan kenangan indah..
pembakar untuk terus istiqomah dalam mencari ilmu Iman dan Islam..
mempelajari ilmu Iman dan Islam, mengamali ilmu Iman dan Islam..amin..

tarikh 8 Zulkaedah 1431H / 16 Oktober 2010M akan diingati..tempat Masjid Shah Alam akan diingati..subhanallah, alhamdulillah, Allahuakbar..syukri fillah..(T_T)

pengalaman dan kenangan indah yang amat indah..(T_T)

teringat kisahku kepada seorang lelaki yang meminta Rasulullah S.A.W membuka bajunya dan kemudian dipeluknya tubuh Rasulullah S.A.W..subhanallah..insya Allah, tubuh dan jasad lelaki itu ti...dak diazab oleh api neraka Allah, amin..

alhamdulillah, Allah menganugerahkan kepada aku untuk bertemu dengan al-Habib Umar, walaupun tidak bertemu dengan Rasulullah S.A.W, namun aku bisa melihat keturunannya, mencium tangan keturunannya, memeluk keturunannya, mencium leher dan pipi keturunannya..astaghfirullah..(T_T)

"ya Allah, aku bersyukur kepada-Mu, aku begitu rindu kepada Rasulullah S.A.W, sehinggakan aku merasakan aku telah bersama Rasulullah S.A.W walaupun dengan melihat, mencium tangan, memeluk, mencium leher dan pipi al-Habib Umar, seorang Habib dari keturunan Rasulullah S.A.W melalui Sayyidina Hussin.."
 
..subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar..

astaghfirullah..(T_T)

2 comments:

  1. salam..ya akhi...sesungguhnye ana pun amat merindui Rasulullah saw...namun adakah ana layak ...???

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..(^_^)

    soal layak atau tidak, ia bergantung kepada USAHA kita dalam mendekatkan diri kepada Allah..(T_T)

    ReplyDelete

~ Muhasabah ~